Min bebis...

Lamborghini

Trådstartare
Har två honkatter på 14 o 16 år - halvsyskon o underbara! Haft i hela deras liv.

Nu har dom flyttat för första gången i sitt liv (med mig o inte resten av familjen. Stog mellan avlivning (:() och flytta till mig.)

Ena pluttan har blivit biten.

Åkt akut in till vet. o hon opererades o fick dräneringsslangar ur bölden. Strax över 5000:- men det är hon värd. Hon har ett blåsljud på hjärtat vilket innebar att det var mer riskabelt o söva. Det gick bra men fyy vad jag grinade. Då förstår man verkligen vad dom betyder för en :love:

Ångrar inte en sekund att jag tog hand om dom nu! Fast vi bor litet o dom inte kan springa ut o in hur som helst, så trivs båda jättebra här!

Nu ligger den skadade kissen här brevid mig o spinner - fast hon har jordens otäckaste op. sår :( Vilken kämpe :love:

Var bara tvungen o skriva av mig lite, folk brukar inte förstå hur katter kan betyda så mycket! Antar att folk här förstår sånt!

Slänger in bilder på pärlorna! (Den grå är den som skadat sig).

Nallen - som har skadan

Missan - den äldre, visst syns det att dom är syskon :angel:

Sv: Min bebis...

Förstår verkligen att dina katter betyder mycket för dig, hoppas att Nallen återhämtar sig och får leva med dig och sin syster länge till. Jag fick ta bort sambons 15 år gamla katt för två år sedan, hon hade bara bott med mig lite mer än ett år då men betydde ändå jättemycket. Tänker fortfarande på henne OFTA, så visst, katter är inte bara husdjur som man har utan även familjemedlemmar. Underbara är dom!

Sv: Min bebis...

Visst är det fantastiskt hur så små varelser kan göra så stort intryck på en? :love:
Jag skulle gå över eld för mina katter.. Flera gånger om, jag älskar dem verkligen så det gör ont.

Vackra syskon du har där, hoppas de får leva länge till med dig.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 911
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 317
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 515
Senast: Dopy
·
Övr. Djur Vi har ett litet problem. Visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden men jag provar här. Vi har ett ank-problem. Vi skaffade...
2
Svar
26
· Visningar
5 880
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar