Min bebi mår inte bra =/

Tibra

Trådstartare
Min glada och spralliga vän som älskar allt och alla har helt omvandlats till en hängig och nedstämd vovve.

Han har haltat ett bra tag, åkte till kliniken och han fick antibiotika, men efter att ha ätit den i nästan en månad så vart han inte bättre.

Vi for ner igen till kliniken och röntkade han idag, under ena frambenet ser det ut som om en sena har gått sönder vilket kommer dröja minst en månad att läka. Efter alla sprutor och all vims med massa hundar och människor på ett främmande ställe är Barras nu totalt slut!

Den vardagliga synen på vår hund!
13131307.jpg

8647186.jpg

Barras nu:
15077822.jpg

Sv: Min bebi mår inte bra =/

Varför röntgades inte hunden då?
Jag tycker det verkar mycket märkligt att skicka hem en hund med en månadslång antibiotikakur för något vetrinären inte vet vad det är.

Varför röntgades inte hunden då?
Jag tycker det verkar mycket märkligt att skicka hem en hund med en månadslång antibiotikakur för något vetrinären inte vet vad det är.

Ja du jag vet inte jag, är ingen veterinär med det var vad hon sa iaf. De trodde väl inte att det var så allvarligt utan att han kanske sträckt sig eller något? Fast de kanske inte får äta antibiotika om de bara sträckt sig :D

Huga man verkligen ser skillnaden på honom :(
Hoppas han blir bättre snart!!

*håller tummar o skickar tröstkramar för jag vet hur mkt det behövs vid sånna här situationer*

Huga man verkligen ser skillnaden på honom :(
Hoppas han blir bättre snart!!

*håller tummar o skickar tröstkramar för jag vet hur mkt det behövs vid sånna här situationer*

Idag haltade han inte, utan hade överskottsenergi, och inte vart det bättre då 9 stycken valpar sprang glatt omkring på granngårn!

Vad har de gjort för undersökningar? Har de tagit några prov? Är hunden öm eller stel i någon annan del av kroppen?
Du säger att hunden är hängig, har du kollat om hunden har feber?

Det låter likt de problem min valp har där vettarna tävlar i någon form av gissningslek. En gissning var stukning vilket medfört två inläggningar på djursjukhus, feber mm. och fortfarande håller man på med gissningsleken :cry::cry::cry:

Vad har de gjort för undersökningar? Har de tagit några prov? Är hunden öm eller stel i någon annan del av kroppen?
Du säger att hunden är hängig, har du kollat om hunden har feber?

Det låter likt de problem min valp har där vettarna tävlar i någon form av gissningslek. En gissning var stukning vilket medfört två inläggningar på djursjukhus, feber mm. och fortfarande håller man på med gissningsleken :cry::cry::cry:

Nej han var ju hängig pga de "droger" han fick, alltså han vart ju nedsövd o.s.v
Nu är han pigg som en nötkärna, överskottenergi, jag får nå fel på han ibland haha:d

Haltar din hund också eller visar han bara symptom på att vara hängig?

Liknande trådar

Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 231
Senast: escodobe
·
Hästvård Kele strikes again :crazy: Alla hästarna sov ute inatt eftersom bara Vision ville in, och när han insåg han skulle bli ensam inne...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
9 926
Senast: Kassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna