Min balkong...

Kivina

Trådstartare
lutar oroväckande nedåt:o:crazy:

Jag vet inte, är det normalt att man, när man bygger balkongen gör så att den lutar lite så att vatten kan rinna av, eller har min balkong helt enkelt bara tippat till lite?

Om man kollar där balkongen fäster i väggen längst ner så är det en 1 cm springa och högst upp är det mellanrummet kanske 3-4 cm.

Är det normalt eller kommer jag att dödsstörta en vacker dag?:eek:

Jag kanske ska tillägga att balkongen sitter i en sån där "upphängningsgrej" och det ser väl stabilt ut så, men jag är ändå nojig..

Sv: Min balkong...

koll hä vad jag gick förbi förra somamren! snacka om tur dom bode på nedervåningen!

06-30-07_0142.jpg

Och nu kommer jag inte våga mig ut på min balkong längre:eek:

Jag bor på tredje våningen, men huset har ett garage precis nedanför mig så det blir väl sisådär 4 våningar och asfalt under..

Nej, jag tror jag ska ringa och prata med fastighetsskötaren så får de komma och kolla upp det..

gör det. jag kan säga att jag avr tom rädd att gå ut på min balkong då jag såg den där nedrasade :/

btw var är nordpolen? där bor typ jag också eller ja boden ;)

Senast ändrad av en moderator:

Ja, jag måste ju ringa och fråga om det ska vara så eller inte.. Jag är fan rädd på riktigt snart.. Varje gång jag går ut på den lyssnar jag om den skulle knaka till, gör den det så är jag snabb som tusan in igen..

Jag bor inte riktigt på Nordpolen längre, Umeå bor jag i nu.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Hemmet För några månader sedan började en ekorre springa på mitt balkongräcke. Jag tyckte det var lite gulligt. Sen kom det en till och gjorde...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 348
Senast: Görel
·
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 876
Senast: nickan1
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 997
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2024