Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja visst har han labbeöron de tycker jag me. men de är bara amstaff / pitbull i honom de är jag 100 på .. Men jag tycker inte att han är rastypisk till dom raserna ändå han är bla rätt lång i kroppen och inte så maffig som en amstaff, men de är klart pitbullen kan ju vara rätt "slimmad" men han har ju bara 25 % pitbull i sig.. men hans mamma var inte heller så grov.. Men hur som så är han perfekt i mina ögon .. Han har världens bästa psyke.. Min lille knähund
För jag känner han föräldrar 2 generationer tillbaka, alltså har jag "papper" på att han är amstaff / pitbull.. Men hur som så spelar de kvitta..
Men tack för alla snälla komentarer Här kommer en bild till när han gosar med min katt.. Man ser nästan inte skillnad på dom för dom har nästan samma täckning
Ja han är verkligen världens snällaste.. Lite väl pussig iblan bara, värlens längsta tunga .. Men han har ett underbart psyke lugn inne och aktiv ute, han älskar barn och andra djur.. Ja han älskar alla helt enkelt. Fast en liten mammagris är han nog allt..
De där med att de kan vara någon annan ras i han är omöjligt för jag känner ju hans "släkt " ända bak till att dom var renrasiga och har papper .. Men som jag sa tidigare , de är inget jag bryr mig om vad han är för ras för att enligt mig så är han helt perfekt som han är ..
Ja visst matchar han katten bra, svårt att se skillnad på dom på den bilden dom flyter lixom ihop...
Tack igen för alla fina kometarer, snälla ni är allihopa
Hundavel & Ras
Hej!
Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.