Min älskade Zeus är död knappt 2 år gammal.

indian-charlie

Trådstartare
I dag, helt utan förvarning så dog min älskade Zeus mitt framför mina ögon.
Han låg på min säng och sov när jag hörde en duns, tittar in snabbt och får se honom ligga på golvet, kräks lite och darrar....:cry: plötsligt är han död.
Det tog inte ens en minut innan han var borta. :cry:

Hoppas du har det bra min älskade, underbara, goa tjockis. :love: :cry:

Bild002.jpg

Bild270.jpg

Bild195.jpg

Zeus2.jpg

Förlåt för den stora bilden.

Sv: Min älskade Zeus är död knappt 2 år gammal.

Finns inte ord :( Det är sådant som aldrig händer, och i sådana fall andra människor. Måste klappa ett par extra gånger på hundarna nu. Tröstkram!

Fy, vad hemskt! Jag och min älskade Zeus, knappt två år han med, skickar en tröstkram.
Han sitter och sprattlar lite i mitt knä nu och undrar varför matte blev så larvig plötsligt.

Åh så sorgligt! Vad fin han var!

Tänder ett ljus till Zeus minne.

images

Åh din stackare!!! :cry: Skickar en stor varm kram till dig!
Jag vet exakt hur det känns när det händer hastigt o lustigt dessutom, man hamnar i ett slags chocktillstånd.
Har du nån aning alls om vad som har hänt?

Tack alla för vackra och fina ord.

:cry:

Jag tror faktiskt att det var en aneurysm eller något liknande.. eftersom han uppförde sig som han gjorde och att det gick så fort. :(

Nu ligger han på en filt i en låda som jag ställt i lekstugan för att inga djur ska röra honom. I morgon ska han få vila på den plats han alltid rymde till.
På en kulle i solen vid en hästgård.

Min älskade Zeus. :cry::love:

Har tänt ljus, precis som jag skrev förut.
Massor med kramar, vännen.

Senast ändrad:

Nej vad sorgligt! Fruktansvärt att sådant bara kan hända så snabbt. :( Tröstkramar till dig.

*STORA TRÖSTKRAMAR*
Så sorgligt, tänder ljus på bordet här hemma för din älskling :cry: Lider verkligen med dig!

usch vad sorgligt :cry: man fattar inte att det kan hända så snabbt! tröstkramar till dej!

Men fy sjutton !!!!

*gigantisk mega kraaaaaaaam*

Jag har två katter och jag mådde illa när jag tänkte på att det skulle hända någon av dom:crazy:

Många kramar till matte!!
Sov så gott lilla Zeus. rosor till dig.

Liknande trådar

Hundhälsa Får varna för ett långt inlägg.. Behöver skriva av mig och samtidigt få råd från andra hundägare.. Har en jack russel tik som är 12,7 år...
2
Svar
26
· Visningar
6 280
Senast: Maddix24
·
Hundhälsa Min "gamling" är inte helt 100... I Vintras så fick han någon slags upphakning i ett bakben,jag var inte hemma då,men mannen var...
Svar
8
· Visningar
9 681
Senast: dpmatte
·
Övr. Katt Vår familj har sorg. Vår älskade lilla halta vildkatt har gått över regnbågsbron. :cry: Jag vet inte hur många som minns honom, skrev en...
Svar
7
· Visningar
1 430
Senast: Prosit
·
Övr. Hund Vi förlorade Alice i natt. Hon blev inte ens 6 månader gammal. Kopierar in ett inlägg jag har skrivit på vår hemsida: I natt hände...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
10 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka