Min Älskade Vän gick bort igår.

millan30_228

Trådstartare
Jag är så ledsen! Igår förlorade jag min 9 månaders greyhoundvalp.:cry:
Min älskade vän finns inte mer. Det är så tomt. Ingen liten kille som följer mig längre på dagarna. Ingen liten buse som alltid är med överallt. Det gör så ont.
Min kompis o jag var ute och gick med hundarna dom lekte på ett fält. När vi ropade så kom bara hennes schäfer och min greyhoundtik. Vi ropade och ropade jag gick och gick. Kände väl att något var fel. Han har aldrig gjort så. Min sambo hittade honom. Han låg så fridfullt. Precis som om han sov. Vi körde in honom för obduktion. Antingen har han kraschat och brytit nacken el annars har aortan brustit trodde veterinären. Vi får veta det om ca 10 dagar. Jag undrar om någon har varit med om något liknande?
Inget kan få honom tillbaka! Jag saknar honom så. :cry:
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

Har inte varit med om något liknande, däremot så fick min hund somna in förra veckan och det gör så ont att förlora sin älskade vän :cry:

Stora tröstkramar
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

:cry: Usch vad hemskt. Massor med styrkekramar till dig.
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

Det gick snabbt iaf! Inte alltid det gör det!
Jag lider med dig! Kan inte föreställa mig ett liv utan mina små jyckar.
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

Men gud så otäckt och oväntat!
En liten tröst är att det nog har gått extremt fort och odramatiskt (för hunden alltså!)
Det vore väldigt intressant om du orkar hålla oss updaterade om orsaken när ni får reda på den.
*sänder en tanke till er*
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

Vad tråkigt, massor av tröstkramar till dig. Min greyhound skickar en puss på nosen till er alla.
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

Usch, fy vad hemskt. Massor av tröstekramar
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

:cry: sörjer med er:cry: vet hur hemsklt det är att mista en ung,frisk hund:cry:
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

åh,stackare, tänker på dig! :(
tur att hunden förhoppningsvis slapp lida & var glad och lycklig när han var ute och busa!

gud vilket vackert bildspel, blev riktigt tårögd! :cry:
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

Men fy vad hemskt!:eek: :cry:
Stackars er! Sänder en tanke till er och lille valpen:cry:

Började faktiskt gråta när jag tittade på länken.
Påmminde om förra schäfern som togs bort i somras:cry:
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

har aldrig varit med om en sådan stor olycka, men har vart me om en del mindre små. stukningar osv. jag lider med dig och förstår verkligen hur du känner.
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

Men usch!
Jag miste min hund i en olycka i somras, när vi hittade henne såg hon ut som hon sov också, men man såg på ögonen att hon inte var där. Det värsta är att man inte fick säga hejdå. :(
 
Sv: Min Älskade Vän gick bort igår.

Tack för alla tankar och tröstkramar. Det värmer att känna att ni tänker på oss! Ska hålla er uppdaterade om orsaken till att min lille kille somnade in. Vet någon hur lång tid det tar innan man får svar på en obduktion. Har hört allt från 10 dagar till 1 månad.
 

Liknande trådar

Gnägg Fick ta bort min älskade vän i förmiddags :cry: det känns så tomt. I 22 år fanns hon där. Hon har varit dålig sen i fredags och nu gick...
2
Svar
25
· Visningar
3 070
Senast: Speedway
·
Övr. Katt Min finaste älskade lilla katt vid namn Katten fick somna in igår. Det gick lugnt och fint till men nu gråter jag floder. Hur hanterar...
2 3
Svar
53
· Visningar
12 280
Senast: LevelSkin
·
Katthälsa Mitt hjärta blöder, det känns som om jag bara är halv. Zizzo, min högt älskade katt fick igår urinsten. Med en sen tidigare lång...
2
Svar
21
· Visningar
4 142
Senast: Jen80
·
Hundhälsa Först och främst så är en veterinärtid bokad till imorgon kl. 16.00. Jag är tok-orolig och kom inte på något bättre att göra med...
Svar
18
· Visningar
2 794
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp