Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Till ALLA!
trodde jag hade grinat klart men när jag läser alla era tröstande och fina inlägg så bubblar tårarna upp igen.
Tack allihopa
Härligt att höra om hans avkommor och avkommorsavkommor!
Han har allt lämnat hovavtyrck i den svenska myllan!
Kan berätta att han har fått världens finaste grav, på en kulle ovanför vår ridbana. Precis i skogskanten med utsikt över fjällen, sjön och gården. Han har fått en jättestor gravsten också.
Hästmänniskan
Varning för väldigt långt inlägg.
Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Hundavel & Ras När det gäller yorkie skulle jag stryka den pga de temperamenten man ser i Sverige idag. Rasen tenderar inte till att vara käck utan det...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.