Min älskade Patrek....

Sv: Min älskade Patrek....

Näe, va tråkigt! Han va juh så jäkla fin!! har ridit världens goaste pålle som e efter Patrek...

Fan också , jag som hade tänkt åka upp och hälsa på vänner och samtidigt kasta en flukt på Patrek. Synd.

Senast ändrad:

Till ALLA!
:cry: :cry: trodde jag hade grinat klart men när jag läser alla era tröstande och fina inlägg så bubblar tårarna upp igen.
Tack allihopa :bow: :bow:

Härligt att höra om hans avkommor och avkommorsavkommor!
Han har allt lämnat hovavtyrck i den svenska myllan!

Kan berätta att han har fått världens finaste grav, på en kulle ovanför vår ridbana. Precis i skogskanten med utsikt över fjällen, sjön och gården. Han har fått en jättestor gravsten också.

Liknande trådar

Hästmänniskan Varning för väldigt långt inlägg. Jag behöver lite råd och tankar angående hur jag ska göra med mina hästar i framtiden. Jag tar snart...
Svar
14
· Visningar
3 881
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Min älskade häst har fått kolik och leversvikt. Vi har gjort allt och veterinären har varit här tre gånger nu. Sista gången så fick...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 628
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 389
Senast: cassiopeja
·
Islandshäst Hej på er! Jag är inte så aktiv på det här forumet då jag varit hästlös i många år, men jag brukar tjuvkika lite på alla era fina...
Svar
18
· Visningar
2 348
Senast: Gullan86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka