Min älskade hund *film*

W

Wincelot

Min hund gick bort under påskafton, då hade jag haft henne i 11 och 1/2 långa år...

Jag gjorde en liten film till hennes minne, vissa bilder är väldigt symboliska och personliga för mig, de bilderna hör ihop med texten i låten.
Så jag ber om ursäkt i förväg om vissa sekvenser verkar "konstiga" eller "irrelevanta" för er.

Kram på er alla, ta hand om era små vänner... :cry:

Länk till filmen: http://www.youtube.com/watch?v=SjIjdodfZ_U

Sv: Min älskade hund *film*

Usch jag ska inte titta på sånt här blir så lessen :cry:

Jättesöt film, tröstkramar till dig!!

En helt underbar film du gjort till din hunds minne!
Inte ett öga torrt..:cry:
"Tanke" kramar till dig!

Jätte fin film du har gjort, på en väldigt fin hund.

Beklagar sorgen, kan inte vara lätt:cry:...
Jag fasar själv inför den dagen som någon av mina hundar går bort, men jag hoppas att det är ett bra tag kvar tills dess.

Tack till er Lenis, Nikkis, Texas och Buenobull...
Ja...det är jobbigt nu, tomheten är det värsta.
Hon var med överallt...

Tack verkligen för all tröst, det värmer mycket.

Min hund gick bort under påskafton, då hade jag haft henne i 11 och 1/2 långa år...

Jag gjorde en liten film till hennes minne, vissa bilder är väldigt symboliska och personliga för mig, de bilderna hör ihop med texten i låten.
Så jag ber om ursäkt i förväg om vissa sekvenser verkar "konstiga" eller "irrelevanta" för er.

Kram på er alla, ta hand om era små vänner... :cry:

Länk till filmen: http://www.youtube.com/watch?v=SjIjdodfZ_U

O vilken fin film du gjort till din vän.
Jag försvan bort till min rottweiler tik som jag tog bort för snart exakt 2 år sedan 11 år o 11 mån blev hon. kram till dig

De lever alldeles för kort...

Tack så mycket, jag är glad att filmen fick dig att tänka på din vän...

Jag lider med dig!

Jag förlorade min ögonsten 16/11-07 och vet hur man känner sig. Det känns fortfarande inte bra men man har börjat kunna minnas allt roligt man hade och inte bara tänka på det faktum att hon inte finns här hos mig längre. På ett sätt känns det som att hon alltid kommer finnas kvar och så kommer det nog även kännas för dig med din älskade hund.

Stor kram till dig!

Liknande trådar

Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 803
Senast: Fraegd
·
Hundhälsa Startade ju tidigare en tråd om hur voffens bakben "hakade upp sig". (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1189608) Gjorde...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 651
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 200
Senast: squarepants
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 853
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka