Mikropenis

Oroligförälder

Trådstartare
Nytt konto men gammal bukefalist.

Min son fyller snart 5 år och jag har börjat oroa mig för hans penisstorlek. Eller börjat, jag har egentligen alltid tyckt att den är väldigt liten.

Jag har självklart inte mätt den men när han står upp så är det mest förhud som syns. Är han kissnödig skulle jag uppskatta storleken till 1-2 cm.

Att han "bara" skulle ha liten penis är såklart något jag struntar i, men nu oroar jag mig alltså för att han har mikropenis. Hans pappa hade liten penis som barn och kom aldrig in i puberteten, så han fick testosteronsprutor som tonåring. Det kanske är något genetiskt?

Han har 5årskontroll på BVC i sommar så jag kommer ta upp min oro där. Men jag undrar ändå om någon här har erfarenhet av mikropenis?

Liknande trådar

Småbarn Nån annan som har samma "problem"? Är inte det enda, sonen på snart 14 månader är väldigt sen i mycket, pratar inte, pekar inte, har...
2
Svar
28
· Visningar
8 667
Senast: Sonic76
·
Småbarn Mitt barn fyller 2 år i juli, alltså är hen ungefär 22 månader nu. Hen har alltid varit stor och lång, inte särskilt konstigt då vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 744
Senast: lilstar
·
Småbarn Nu är jag här igen :( Tyvärr måste jag säga. Har en 4 åring som bor varannan helg hos sin pappa och i nuläget fungerar det inte alls...
2
Svar
20
· Visningar
3 551
Senast: molle2
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix