Mikromineraler - Agrilab ?

gylle

Trådstartare
Har någon kollat med agrilab om de kan analysera mikromineralerna och i så fall pris på det ? (Finns ju inte som alternativ på deras hemsida.)

Någon annars som vet något annat lab i sverige som kan göra det förutom Eurofins, vill inte använda dem till vanliga analysen då jag enbart litar på kemisk vilket de inte gör och att bara köra mikromineralerna hos dem blir ju rätt saftig kostnad med flera vallar.

Sv: Mikromineraler - Agrilab ?

Precis samma frågor jag ställde för ett litet tag sedan och inte fått svar på ännu (på buke alltså :-D). Nyfiken!

Går det inte att beställa det som ett tillägg, finns ju en sådan ruta på beställningssedeln där man själv kan lägga till om man vill ha något annat?

Ja jag såg också den rutan men en sak har jag lärt mig med åren och det är att inte beställa något jag inte fått ett pris på först.
Provade att ringa dem innan men typiskt nog så var den som kunde svara på det inte där mer idag och var ju tvungen att få iväg dem idag iom att det är torsdag så att de kommer fram innan helgen. Tänkte jag får ringa dit imorgon och kolla (om jag kommer ihåg det ;) )

Har någon kollat med agrilab om de kan analysera mikromineralerna och i så fall pris på det ? (Finns ju inte som alternativ på deras hemsida.)

Någon annars som vet något annat lab i sverige som kan göra det förutom Eurofins, vill inte använda dem till vanliga analysen då jag enbart litar på kemisk vilket de inte gör och att bara köra mikromineralerna hos dem blir ju rätt saftig kostnad med flera vallar.

Också jättenyfiken på detta!

Ja jag såg också den rutan men en sak har jag lärt mig med åren och det är att inte beställa något jag inte fått ett pris på först.
Provade att ringa dem innan men typiskt nog så var den som kunde svara på det inte där mer idag och var ju tvungen att få iväg dem idag iom att det är torsdag så att de kommer fram innan helgen. Tänkte jag får ringa dit imorgon och kolla (om jag kommer ihåg det ;) )
Har du kollat med hjortens lab?

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 188
Senast: lundsbo
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 776
Senast: Jamtland
·
Foder & Strö Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 371
Senast: a1agnlju
·
Foder & Strö Till hösten flyttar jag till ett stall där man köper in sitt eget grovfoder. Det blir första gången jag på egen hand köper in grovfoder...
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama