AgentCarter
Trådstartare
Min migrän har ökat och jag tänkte skaffa något receptfritt, men vad?
Så självklart vänder jag mig till buke och frågar, vad är bäst?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har du tagit för medicin fram till nu?Min migrän har ökat och jag tänkte skaffa något receptfritt, men vad?
Är Eeze bättre än andra diklofenak? Undrar eftersom den är rätt mycket dyrare än generisk diklofenak.För mig räcker två Eeze (diklofenak)
Jag TROR det var ratiopharm jag provat en gång, och den var utan verkan för mig. Om det var en tillfällighet vet jag inte.Är Eeze bättre än andra diklofenak? Undrar eftersom den är rätt mycket dyrare än generisk diklofenak.
Eeze 25 mg 18 tabl = 91 kr
Diklofenak ratiopharm 25 mg 20 tabl = 19 kr
Det kan omöjligt vara någon skillnad då innehållet är identiskt.Är Eeze bättre än andra diklofenak?
Min migrän har ökat och jag tänkte skaffa något receptfritt, men vad?
Nja, sanning med modifikation.Det kan omöjligt vara någon skillnad då innehållet är identiskt.
Det kan ju vara en idé att prova de receptfria först, så man vet om de funkar utan alltför stora biverkningar...Inte provat de receptfria, men säger som flera andra att oavsett så blir det billigare att få det utskrivet (i längden om inte annat). Jag tar sumatriptam plus tre pronaxen. Då försvinner alla symtom (synbortfall, aura, domningar, huvudvärk) förutom att jag är typ borta i huvudet (kan inte skriva ett sammanhängande sms på tre ord ens).
Det kan ju vara en idé att prova de receptfria först, så man vet om de funkar utan alltför stora biverkningar...
Eller så är det bättre att prata med en läkare som kan rikta en rätt utifrån de symptom man har innan man laborerar själv...
Fast det är ju ändå så att olika personer reagerar olika på samma läkemedel. Och det går inte att förutsäga vem som kommer reagera hur.