Jag firar midsommar på jobbet.
Jag med, heeela natten lång..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag firar midsommar på jobbet.
Snart börjar min jour jag är tröttJag med, heeela natten lång..
Jag har sovande jour som börjar om 20 min. Jag längtar till detta dygnspass är över.
Japp de är det. :PSoft! Det har inte jag..!
Wow! Tack! Aldrig hört hela förut.Here it is, in full Älskar den
(när man är 23 och inte har några andra alternativ börjar man känna sig något socialt misslyckad , fast man vet att man hade haft betydligt tråkigare på någon fest i vilket fall som)
Tycker jag låter som bästa midsommarfirandetEnsam å ensam men jag har jobbat, inte så ensam där, ätit middag med mina föräldrar och sen gjort det jag gillar bäst. Hängt med mina djur. Själv. inte ensam.
Visst känner man sig nalta eljest när man rider förbi diverse fyllbultar vid 22.30 så där men det är så rätt för mig
Jag tror jag såg ett par sådana. De såg en stängd restaurang, gick förbi och sa typ "let's go this way" eller nåt. Jag tänkte stackars dem, endast 7eleven är öppet åt det hållet...Hela Stockholm var fullt av rejält förvirrade turister.
Jag tror jag såg ett par sådana. De såg en stängd restaurang, gick förbi och sa typ "let's go this way" eller nåt. Jag tänkte stackars dem, endast 7eleven är öppet åt det hållet...