Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur skall en normal hund vara?? Vad skall de göra ?Hur är bäst att de uppträder??
Vill man ha kontakt lek med annan persson, jakt, lekfull drag kamps villig hund
eller är det fel om dom inte bryr sig
Min hund gjorde sitt MH idag
Sammanfattningsvis kan man säga att hon har hög leklust men är lite skraj för spöken mm.
Detta var ju inte oväntat då vi redan tidigare märkt att hon är lite försiktig men gärna leker .
Det viktigaste momentet för mig var skottet och där fick hon en etta så jag är mycket nöjd med dagen.
Min hund gjorde sitt MH idag
Sammanfattningsvis kan man säga att hon har hög leklust men är lite skraj för spöken mm.
Detta var ju inte oväntat då vi redan tidigare märkt att hon är lite försiktig men gärna leker .
Det viktigaste momentet för mig var skottet och där fick hon en etta så jag är mycket nöjd med dagen.
Det har gått bra Godkänt MH
Det har gått bra Godkänt MH
Hon ville inte leka med trasan , inte kampa.
Hon klarade spöken kanon bra, Hon klarade overallen bra. Hon klarade skrammlet bra med hjälp . Hon hittade något gått att äta på marken.
Gubben som bjöd in till lek ville hon inte leka med alls. Haren jagade hon inte. Så det är en lugn trygg hund. skoott fast. Helt kanon hund.
Hon va slö kunde nog lekt , Hon är så skendräktig.
Alla i kulle gick kanon bra