linafina
Trådstartare
Jag ska göra MH:et i höst på Jason och det ska bli himla intressant. Han ska även röntgas i armbågar och höftleder. Blir han fri på lederna så siktar jag på ett andra pris på en officiell utställning efter att han blivit 15 månader så vi kan gå vidare till en Korning när han blivit över två år gammal.
Någon som vet om man kan göra exteriörsbeskrivningen på samma dag som mentalbeskrivningen? Eller man måste göra detta vid två olika tillfällen.
Jag tror inte att jag kommer att kunna skrapa till mig en tvåa till med Jason på utställning då han är aldeles för hög tyvärr men jag tänker försöka. Vi har två tvåor än så länge men nu har han växt och är långt över maxhöjden för schäferhanar .
Kan man kora även om man inte har en tvåa på utställning?
Någon som vet om man kan göra exteriörsbeskrivningen på samma dag som mentalbeskrivningen? Eller man måste göra detta vid två olika tillfällen.
Jag tror inte att jag kommer att kunna skrapa till mig en tvåa till med Jason på utställning då han är aldeles för hög tyvärr men jag tänker försöka. Vi har två tvåor än så länge men nu har han växt och är långt över maxhöjden för schäferhanar .
Kan man kora även om man inte har en tvåa på utställning?