Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Carolus skrev:C) Hej jag har hittat den här fina selen. Nu har jag fått för mig att jag skall köra, hur gör jag för att sela hästen???
Mynta2 skrev:A) dödströtta
Alla 1 miljon samma trådar om avmaskning, höanalyser och om hästen får rätt mänd foder. Ok, inget fel att fråga, men ibland lyser det igenom att folk banne mig INTE orkar lära sig utan det är bekvämast att någon annan lägger ned sin tid och serverar svaret rakt i handen på dom.
B)irriterade
Folk som lägger in frågor om saker man på 1 Google runda kunnat hitta 20 tusen svar, som troligtvis ligger på företagets hemsida ELLER akuta saker som dom måste ha svar på NU för det gäller liv eller död...och så kan dom inte ens lyfta telefonen och ringa berörd myndighet utan skriver efter 10 minuter: MEN ÄR DET INGEN SOM VET: DET ÄR AKUUUUT !
mackan skrev:som gör er A) dödströtta, B)irriterade eller C) mest beklämda
Luff skrev:klubben av invärtes beundran
Paint It Black skrev:Alla dessa trådar med viktnoja håller på att driva mig till vansinne...
Så himla irriterande, denna strävan att se ut som vandrande pinnar.
Snuffsan skrev:Det jag suckar mest över är att det tävlas i hur många timmar hästen går ute, hur stora hagar man har, hur mycket mat den får och att den inte klipps och ska ha täcke. Det ska vara så otroligt "naturligt" och alla som inte har det så är helt dumma i huvet. Det brilljeras och mästras och står hästen inne två dagar så skriker alla dessa djurplågare i kör.
Sen sitter samma användare och visar ridbilder som kan få vem som helst att gråta. Är alla timmar i hagen osv en kompensation för hur illa man rider?
Det är i nästa steg samma användarnamn som skriver trådarna min häst sticker, min häst backar, min häst stegrar sig, min häst vägrar lämna gårdsplanen, min häst går inte att fånga i hagen, min häst går inte att lasta osv.
Jag tycker det här har ökat lavinartat den senaste tiden. Beklämmande.