Mercedes halsband

Jaag

Trådstartare
Som rubriken lyder, vet någon vart jag kan köpa en mercedes stjärna att hänga på ett halsband, alternativt ett helt nytt halsband? :angel:
Tar tacksamt emot hjälp, för jag hittar inget men jag vet att det finns... :(:confused:

Ebay är skitbra!
Annars instämmer jag om bilskrot. Har ni "returbilen" i närheten så är det ju i princip bara att gå dit och plocka på sig ett emblem :)

Googla Diederichs kylarembelem Mercedes Benz. Detta är alltså den riktiga bildelen och inte en förminskad variant som rimligtvis bör passa bättre för en halskedja :angel:

299985278.JPG

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 427
Senast: skiesabove
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 079
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 092
Senast: Thaliaste
·
Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
387
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama