mensen försenad

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

min mens är 1 1/2vförsenad. nu har jag gjort två preg test den ena 2dagar efter beräknad mensdag den andra idag.båda visar negativt. som ni kanske kommer ihåg så fick jag ett missfall i början av feb. kan det vara svårare att bli gravud efter det?jag ger snart upp..........vill så gärna ha ett barn nu då allt annt känns bra i mitt liv......
 
Sv: mensen försenad

Det händer då och då att det visar negativt i flera veckor trots att man är gravid. Avvakta några dagar till i alla fall, kanske en hel vecka (om du kan hålla dig ;)), sen gör du ett nytt test, helst med morgonurin då den är mer koncentrerad...

Lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ska jag vara ärlig så har 2023 varit ett riktigt skitår. Första kvartalet var ju åt pipsvängen redan från början med en fin vän som...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: astronaut
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 920
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 985
Senast: Trott
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 336
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Sadelgjord när gjorden glider bak?
  • Fjordingtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp