Mens två gånger på en månad?

Mirre

Trådstartare
Kan man ha det? Antingen är jag gravid eller så har min kropp bara tokspårat. Först fick jag det alldeles för tidigt både den här och förra månaden, nu känns det precis som jag ska ha det igen? Får såklart ta ett test men aldrig varit med om att ha som konstant mensvärk som nu, när jag varit gravid med pojkarna.:confused:O_o

Jag hade iaf konstant "mensvärk" när jag var gravid. Det gick flera dagar innan jag testade för jag tänkte att mensen kommer nog i natt, så ont som jag har. Jag åt dessutom p-piller och mensen brukade ju komma enligt klockan då. Tog hela sockerpillerveckan innan jag gjorde ett test, och det vart ett plus innan jag ens hade hunnit lägga undan det.

Ta ett test för att vara på den säkra sidan. Bättre att ta ett test för mycket än få en otrevlig överraskning senare när det blir mer uppenbart.

Kan man ha det? Antingen är jag gravid eller så har min kropp bara tokspårat. Först fick jag det alldeles för tidigt både den här och förra månaden, nu känns det precis som jag ska ha det igen? Får såklart ta ett test men aldrig varit med om att ha som konstant mensvärk som nu, när jag varit gravid med pojkarna.:confused:O_o
Kan du vara på väg in i klimakteriet? Det börjar tidigare än vad många tror.

Frågar du mig, med min åkomma, så kan man ha mens hur många gånger som helst. En gång hade jag 17 dagar med mens, två dagars uppehåll och sedan kom mensen igen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 049
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 087
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat