Mens = Ägglossning ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Dimmalimm

Undrar om man kan ha mens utan att ha ägglossning !

/Dimmalimm

Sv: Mens = Ägglossning ??

Jo, man kan ha mens utan äl, men jag vet att det finns något piller mot detta om så är fallet.
Me vet jag inte!

Ja man kan ha mens men inte äl. Jag hade det. När jag misstänkte det och ringde både gyn och bm sa de att har man mens så har man äl. När det inte blev något barn och jag var in på kontroll visade det sig att jag inte hade någon äl. Fick då äta hormonstimulerande tabletter som heter pergo time. Efter det kom min äl igång som vanligt.

Ja, det kan man. När man äter vanliga P-piller så har man ju mens, men ingen äl

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 462
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 494
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
585
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 268

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny sits
  • Dressyrsnack 17
  • Föräldrar till barn som rider