Mela99

Trådstartare
Vart är tråden med det där "spelet", 3D-bilder å olika nyanser vitt å ja ni fattar ;) Vill ha adressen, hann ju bara med till level 12 lr om d va 13 igår innan ja va tvungen å dra :mad:
 
Sv: Men.

Kanske kan markera i bilden så man ser lösningen....
Jag kan inte se svaret i 3D bilden....är urkass på sånt...
 
Sv: Men.

vill ni ha lite tips på trean, ni som inte kom förbi :p har suttit o slitit med den där själv, man blir beroende!
 
Sv: Men.

Sannolikheten för att få "heads"(krona/klave).
sannolikheten om du singlar slant en gång är ju 50%. alltså 1/2 = 1 av 2.
sju gånger blir då 1/2*1/2*1/2*1/2*1/2*1/2*1/2
 
Sv: Men.

yes! har löst den nu! :) men fyran då? sånt här fick jag verkligen inte lära mig på matten.. :(

equation.gif
 
Sv: Men.

Du får ta klistra in den vita bilden på t.ex paint å ta nån färg på d du klistrar in så ser du adressen. Kass förklaring,men du kanske fattar :p
 
Sv: Men.

710 upphöjt med 0 = 1
1/8=0,125
0,125+0,710=0,835
*1000=835
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 023
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 461
Senast: Pratsch
·
Hundavel & Ras Dräktig Ridgeback. Vi parade henne den 17,18,19 och 20 Oktober. Vi har hannen också och de har fått en kull för 3 år sen med 13 friska...
Svar
18
· Visningar
5 228
Senast: regina11
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 182
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp