Men! Var är min trofé?!

Monstermom

Trådstartare
Ja, lite nonsens såhär i sömnlösheten, men jag insåg precis att det fattas en trofé för mig! :eek:
Det kan ju inte vara bra, gränsar nästan mot katastrof! Jag har minsann 11 000-nånting gillanden, men har inte fått 10 000-trofén! Varför? Va? Har nån snott den? :cautious:

Och nej, lite mer allvarligt bryr jag mig inte om själva trofén (förstår mig i ärlighetens namn inte riktigt på dem... :o), men nu när jag sett att en fattas så kommer jag inte att sluta undra varför förrän jag fått svar. :o

Allvarliga saker detta, jag har genast undersökt, något hade blivit allvarligt fel så inte bara du utan alla andra som nått upp i din gillandenivå har rövats på sin trofé. Misstaget har nu åtgärdats så egentligen borde du nu ha din trofé men jag ser den inte, tyvärr kan jag inte svara på varför. Kanske dyker den upp under dagen.

Allvarliga saker detta, jag har genast undersökt, något hade blivit allvarligt fel så inte bara du utan alla andra som nått upp i din gillandenivå har rövats på sin trofé. Misstaget har nu åtgärdats så egentligen borde du nu ha din trofé men jag ser den inte, tyvärr kan jag inte svara på varför. Kanske dyker den upp under dagen.

Den har dykt upp!

won-the-trophy-smiley-emoticon.gif

Nä just det :sneaky::D

Det är någon eftersläpning på dem. Jag hade fått en 10'-trofé idag när jag loggade in. Och jag visste inte hur många likes jag hade så jag kollade, det var 11-nånting. Så trofén hade dröjt ett tag.

Jag skrev ut den och ställde den på nattduksbordet bredvid simborgarmärket :up:

Åhnä du, försök inte! Det var ingen eftersläpning, det var ett allvarligt fel! @Gunnar har faktiskt skrivit i tråden att det var tack vare mig som du (och annat löst folk) fick sina troféer idag, så det så!

Offra tackgåvor på Monstermomaltaret, annars blir det straff.

Åhnä du, försök inte! Det var ingen eftersläpning, det var ett allvarligt fel! @Gunnar har faktiskt skrivit i tråden att det var tack vare mig som du (och annat löst folk) fick sina troféer idag, så det så!

Offra tackgåvor på Monstermomaltaret, annars blir det straff.
Fan ... Missade det :o

Går det bra med den där fina fina grejen jag snorklade fram i Grekland nu senast? Conny Carlsson kan ha den som tuggben.

Jag som inget begriper om hur tekniken fungerar:

Hur vet man hur många inlägg man gjort?
Hur vet man hur många gillanden man fått?
Hur vet man vilken nivå man nått?

Så många frågor, så dum man är!

Jag som inget begriper om hur tekniken fungerar:

Hur vet man hur många inlägg man gjort?
Hur vet man hur många gillanden man fått?
Hur vet man vilken nivå man nått?

Så många frågor, så dum man är!

Klicka på din (eller någon annans) avatar vid inlägget så kommer det upp en liten inforuta där det står hur många inlägg man gjort, hur många gillanden man fått och vilken titel (om det är det du menar med nivå?) man har. Riktigt vad titeln betyder vet jag dock inte, men ibland får man en ny. :laugh:
Titeln står ju också under namnet direkt i inlägget.

Klicka på din (eller någon annans) avatar vid inlägget så kommer det upp en liten inforuta där det står hur många inlägg man gjort, hur många gillanden man fått och vilken titel (om det är det du menar med nivå?) man har. Riktigt vad titeln betyder vet jag dock inte, men ibland får man en ny. :laugh:
Titeln står ju också under namnet direkt i inlägget.
Jag gillar titlarna, de är poetiska på något vis!

Om de sedan står för uppnådd visdom, eller bara för volym, kan ju diskuteras...

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Har en kille på 23 bast som bor här ute hos morsan, där jag jobbar. Bara för att jag skaffade två hundar för ett tag sen, morsan en...
Svar
6
· Visningar
1 076
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama