Men vad är det gör himla ponny?

Prova med ctrl+F5 på dator eller motsvarande för att försöka ladda om dem. Kan vara någon typ av cache-problem i din webbläsare, kanske.

image-577x1024.jpg

Prova med ctrl+F5 på dator eller motsvarande för att försöka ladda om dem. Kan vara någon typ av cache-problem i din webbläsare, kanske.

Okej. Har inte kollat via datorn, men provar att tömma cachen i telefonen. (Det har varit ponnyer hela dagen.)

Liknande trådar

Bukefalos @Gunnar Går det att göra dem tydligare? Tror det hände efter senaste uppdateringen. Se bild:
Svar
1
· Visningar
157
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar