Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår precis hur du menar (tror jag). Har själv känt så någon gång när jag har varit lite öm och irriterad i fittan. Intressant att ni verkar ha samma typ av smärtproblem, i alla fall du och Enya. Det låter inte särskilt kul att spricka dock.
*Noterar och antecknar ytterligare en god anledning till att aldrig bli gravid.*
Verkligen! Man borde bli bättre på att prata om sina skämssaker!
Det känns så himla skönt att veta att jag inte är själv! Bara det får en ju att slappna av
Ja, men visst är det så! Jag känner en enoooooorm lättnad! Jag har gått runt och tänkt att alla andra kvinnor är riktiga sexmaskiner som man kan penetrera hit och dit på två röda!
Ja, men visst är det så! Jag känner en enoooooorm lättnad! Jag har gått runt och tänkt att alla andra kvinnor är riktiga sexmaskiner som man kan penetrera hit och dit på två röda!
*Noterar och antecknar ytterligare en god anledning till att aldrig bli gravid.*
Tänk att så många har samma bekymmer! Jag trodde inte det, utan att det typ bara var mig det var fel på!