Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet att det kommer att göra lite ont, men jag spänner mig inte tror jag. Men det går ju inte bara att köra in den och knulla på stenhårt, utan man får börja lite snällt och mjukt så släpper det. Slidan vidgar ju sig liksom.
Det gör lite mindre ont förstås ifall penisen är av det mindre slaget. Men det är fortfarande inte helt behagligt första sekunderna.
Exakt samma för mig oavsett storlek. lite mildare med en mindre variant. tar någon minut innan det blir skönt
Tror som andra att det nog till stor del är mentalt, ge det några gånger, se till att vara rejält upphetsad och allt det som redan nämnts.Jag tror att han bara är lite stor för mig. Frågan är väll om det går att åtgärda, kan man stretcha?
_FiA_: Skönt att vi är flera!Man känner sig inte helt utlämnad
![]()
Vi har haft sex en gång så, nej. Det råkade bli missionären eftersom det var i det läget vi råkade befinna oss just då.
Jag har haft problem med en dildo som är för stor (den är typ 12 cm i omkrets) och därmed inte används. Jag erkänner att jag har dålig koll på partners storlek iom att det är ganska nytt och jag har inte mätt den.
*kl*
Efter teoretiska studier och lite praktisk undersökning så inser jag att slidkransen nog inte är helt uttänjd, det är ganska lätt att hitta den så det kanske är den som spökar?
Ni som tycker att det gör ont vid kuk-fitta-penetration, hur gör det ont?Det verkar vara vanligt med lite obehag första sekunderna, jag som trodde att jag var själv!
Oj jag vet inte om jag hade vågat fortsätta med en sådan smärta, hade nog avbrutit, har spruckit en gång och det gör jag inte gärna igen alltså.Där blir det som att jag spricker. Förstår du hur jag menar? Det känns helt enkelt som att man töjer mer än vad det går.
Ni som tycker att det gör ont vid kuk-fitta-penetration, hur gör det ont?
Känns det som friktionsont (för att det är lite torrt)?
Eller spänner det av tjockleken?
Kommer kuken in för långt så det hugger till?
Gör det ont i magen, i slidväggarna eller i slidöppningen?
Bränner det, sticker eller hugger etc?
Nyfiken-i-en-strut undrar!