Kära Bullen... jag menar Bukefalos, jag är en forumanvändare som är lite för generad för att våga använda mitt vanliga alias (snälla om ni vet vem jag är outa mig inte). Jag dejtar en man och vi hade sex för första gången. Allt var hur trevligt som helst tills vi kom till penetrationen för då gjorde det ont på mig. Jag har bara haft en partner tidigare, (vi var tillsammans länge) så jag har haft massor med sex men bara med en och samma partner. Det är dock ca 7 år sedan jag ägnade mig åt dessa aktiviteter sist av olika anledningar. Förra partnern hade också lite mindre/smalare utrustning än den nuvarande.
Så nu känner jag mig jättefånig, som en pånyttfödd oskuld. Är det slidkransen/mödomshinnan som inte helt tänjts eller kan den dra i hop sig igen?
Tänjer sig slidan efter ett tag om man tar det lite försiktigt så här i början eller är det kört, ska jag vidarebefodra honom till en kvinna med en mer rymlig slida?
Hjälp, jag som äntligen hittat någon att sexa med .
Så nu känner jag mig jättefånig, som en pånyttfödd oskuld. Är det slidkransen/mödomshinnan som inte helt tänjts eller kan den dra i hop sig igen?
Tänjer sig slidan efter ett tag om man tar det lite försiktigt så här i början eller är det kört, ska jag vidarebefodra honom till en kvinna med en mer rymlig slida?
Hjälp, jag som äntligen hittat någon att sexa med .