Hade du orkat med 12 låtar framförda av Loreen på en och samma kväll då?Ibland undrar jag om inte konceptet med att samma orkester och artist framför alla bidrag ska övervägas igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade du orkat med 12 låtar framförda av Loreen på en och samma kväll då?Ibland undrar jag om inte konceptet med att samma orkester och artist framför alla bidrag ska övervägas igen
Oh nej, det ska ju vara en neutral artist, inte en konstnär.Hade du orkat med 12 låtar framförda av Loreen på en och samma kväll då?
Ja men typ. Det kändes nästan som en parodi med en blingad sameklädsel och dans i rök. Tyvärr.Jag kan bara konstatera att jag inte förstår Jon Henriks storhet. Killen som sjunger har rätt bra röst dock.
Ja hennes låt är mer min smak! Sen någonTone hade jag kunnat tänka mig skicka till ESC.
Ja det är verkligen ett himla hopplock tycker jag?Ja men typ. Det kändes nästan som en parodi med en blingad sameklädsel och dans i rök. Tyvärr.
En riktig arena-låt! Men jag är svag för Mariette...Gillar Mariettes låt. Kanske inget med chans i eurovision men kommer nog lyssna på den efter finalen
De bor väl här?Men alltså.. Jag förstår inte, varför får norrmän vara med? Vad har de för koppling till Sverige?
Aha! Det visste jag inte.De bor väl här?