Tror de är signade på svenskt bolag, har svenskt management och vunnit Masked Singer Sverige, så de bor väl nästan härMen alltså.. Jag förstår inte, varför får norrmän vara med? Vad har de för koppling till Sverige?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror de är signade på svenskt bolag, har svenskt management och vunnit Masked Singer Sverige, så de bor väl nästan härMen alltså.. Jag förstår inte, varför får norrmän vara med? Vad har de för koppling till Sverige?
Jag håller med. Ikväll känns Maria riktigt stark.Jag fattar ju att Loreen kommer vinna, men jag hade gärna sett Maria i eurovision, tycker låten växer varje gång jag hör den.
Men alltså.. Jag förstår inte, varför får norrmän vara med? Vad har de för koppling till Sverige?
Jag håller med. Ikväll känns Maria riktigt stark.
Reagerade också på det, precis efter att jag skrivit också, synd!Jag tyckte att det lät lite surt här och var.
Tänker folk så? Jag gillar låten, det är nog det enda bidrag jag kan refrängen på.
Precis min tanke!Åh Linkin Park!
Men alltså.. Jag förstår inte, varför får norrmän vara med? Vad har de för koppling till Sverige?
Jag tycker att låten är jättebra och hon är en fantastisk sångerska!(Även om nerverna tog över just idag)Jag är helt övertygad om att Marias Surs framgång till stor del beror på hennes person och historia. Jag har inget emot det och unnar henne all framgång. Och det är inget fel på låten. Men jag tror knappast folk hade röstat på samma sätt om det var Shirley Clamp eller någon för dem okänd sångerska från Kroatien som sjöng.