Melodifestivalen final

Vilket/Vilka bidrag kommer få dina röster? (det går att välja flera...)

• 1. Where You Are (Sávežan) – Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods

Röster: 11 11,6%
  • 2. Rhythm Of My Show – Tone Sekelius

Röster: 7 7,4%
  • 3. One Day – Mariette

Röster: 4 4,2%
  • 4. Air – Marcus & Martinus

• 5. On My Way – Panetoz

• 6. Never Give Up – Maria Sur

Röster: 6 6,3%
  • 7. Six Feet Under – Smash Into Pieces

Röster: 34 35,8%
  • 8. Where Did You Go – Kiana

• 9. Släpp alla sorger – Nordman

Röster: 16 16,8%
  • 10. Tattoo – Loreen

Röster: 57 60,0%
  • 11. Mer av dig – Theoz

Röster: 5 5,3%
  • 12. Royals – Paul Rey

• Antal omröstningsdeltagare
    95
  • Omröstning stängd .
Jag fattar ju att Loreen kommer vinna, men jag hade gärna sett Maria i eurovision, tycker låten växer varje gång jag hör den.

Tänker folk så? Jag gillar låten, det är nog det enda bidrag jag kan refrängen på.

Jag är helt övertygad om att Marias Surs framgång till stor del beror på hennes person och historia. Jag har inget emot det och unnar henne all framgång. Och det är inget fel på låten. Men jag tror knappast folk hade röstat på samma sätt om det var Shirley Clamp eller någon för dem okänd sångerska från Kroatien som sjöng.

Jag är helt övertygad om att Marias Surs framgång till stor del beror på hennes person och historia. Jag har inget emot det och unnar henne all framgång. Och det är inget fel på låten. Men jag tror knappast folk hade röstat på samma sätt om det var Shirley Clamp eller någon för dem okänd sångerska från Kroatien som sjöng.
Jag tycker att låten är jättebra och hon är en fantastisk sångerska!(Även om nerverna tog över just idag)

Liknande trådar

Kultur Startordning 1. Theoz - Mer av dig 2. Mariette - One day 3. Victor Crone - Diamonds 4. Tennessee Tears - Now I know 5. Elov & Beny -...
2
Svar
23
· Visningar
1 545
Senast: Lilla
·
Kultur I kväll är det så dags att dra igång årets upplaga av melodifestivalen. Startfältet ser ut så här: 1. Tone Sekelius - Rhythm of My show...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
7 273
Senast: Piaff
·
Kultur På lördag är det sista deltävlingen i årets Melodifestival. Här är startfältet: 1. Kiana - Where did you go 2. Signe & Hjördis -...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
5 886
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar