Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men eller hur! Jag tycker verkligen tvÀrtom!Jag har uppenbarligen inte alls samma smak som jurysarna, knappt nÄgra poÀng till Maria och en jÀkla massa till Paul Rey??
Hahahaha jag fattar inte. Sen fatttar jag inte varför han ska göra ballad av vad som kan vara en av de bÀsta pop-dÀngorna vi haft i MelloMen vad har Danny pÄ sig?
SÄ jÀvla otippat
Jag kÀnde inte igen honom först Trodde det var ett skÀmt och att det var nÄgon annan tills han började sjunga.Men vad har Danny pÄ sig?
Tror det Àr hyllning till UkrainaHan mÄste ha förlorat ett vad?
Hahaha Theoz typiska Stockholms-popdÀng med en slÀnk av balkan kan ju vara helt oslagbart. Kanske in med en liten Jon Henrik ocksÄ sÄ kan inte Eurovision klaga pÄ att vi skickar nÄgot vi alltid skickar, Àven om det Àr en ung kille?Lovar att Theoz management direkt började fundera pÄ Balkanturne
Jag trodde det var nÄgon annan Àven nÀr han hade börjat sjungaJag kÀnde inte igen honom först Trodde det var ett skÀmt och att det var nÄgon annan tills han började sjunga.
Jag tycker den var fantastisk med piano!!Hahahaha jag fattar inte. Sen fatttar jag inte varför han ska göra ballad av vad som kan vara en av de bÀsta pop-dÀngorna vi haft i Mello
Jag sa exakt samma sak hÀr hemma!Han mÄste ha förlorat ett vad?
SÄ... nÀsta gÄng ni Äker till Visby har din sambo en rosa Danny-hatt?NÀr jag och sambon var i Visby mötte vi Danny som nickade och haven tummen upp till min sambo som hade hatt.
Han har varit orimligt nöjd över detta trots att han inte alls lyssnar pÄ Dannys musik.
Efter detta kanske han inte ska vara sÄ nöjd
Otroligt pinsamt!!Men vad dÄligt Danny sjöng, pinsamt. Han brukar vÀl sjunga bra?