Men visst kunde man höra dem? Och en viss kamera tog ju knappt upp Loreen alls för att det bara var rök. Känns inte som att det avsiktligt.Vad tusan hände med Loorens rökmaskiner, de verkade helt off? Lät för högt och såg inte ut som sist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men visst kunde man höra dem? Och en viss kamera tog ju knappt upp Loreen alls för att det bara var rök. Känns inte som att det avsiktligt.Vad tusan hände med Loorens rökmaskiner, de verkade helt off? Lät för högt och såg inte ut som sist?
Man bunHar G:son klippt sig?
Det hänger iaf inte i striporMan bun
Ganska många? Darin, Danny, Måns, Agnes bla.Tänk att Loreen började i Idol, lite artister lyckas därifrån ändå
Ja han har scennärvaro! Jag är dock besviken på hans management som alltid gett honom låtar med en sexuell underton. Ffa med tanke på åldern på hans fans.Theoz är också duktig! Inte heller en vinnarkanditat, men att kunna leverera så stabil sång men en sådan koreografi är imponerande! Jag har hopp för Sveriges framtida artister.
Måste vara svårt!Tungt att komma efter Loreen
Ja men tänker att med tanke på hur många säsonger man gjort är det ändå inte jääääättemånga som verkligen slagit. Men som sagt, ändå några stycken!Ganska många? Darin, Danny, Måns, Agnes bla.
Ja framförallt massor i första versen, det var otroligt drygt att höra mitt under hennes uppträdande. Något misslyckande uppenbarligen, eftersom man inte hört dem under tidigare upprädande.Men visst kunde man höra dem? Och en viss kamera tog ju knappt upp Loreen alls för att det bara var rök. Känns inte som att det avsiktligt.
Allt för att folk ska rösta meraMeh. Jag gillar inte att de delar upp röstningen så att man får veta juryns röster innan vi ens röstat klart?