okej dags att tippa då
1 M&M
2 Medina
3 Smash into pieces
4 Cazzi Opeia
Sambon tror på Medina som vinnare.
NAILED IT !!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
okej dags att tippa då
1 M&M
2 Medina
3 Smash into pieces
4 Cazzi Opeia
Men ändå, vi kunde ha skickat Jay eller Annika, och det var ju en herrans välsignelse att vi slapp det!Jag är väl inte helt pepp på M&M som vinnare, men jag blir rörd över hur tagna de är över att vinna. Sötisar
Ja, jag satt precis och funderade på vem som har designat deras rymddräkter...Är det bara jag som undrar varför M&M hR galonoveraller på sig? Som klädda för lek i vattenpölar...
Jäklar vad du tippade bra!okej dags att tippa då
1 M&M
2 Medina
3 Smash into pieces
4 Cazzi Opeia
Varför måste de kvinnliga artisterna vara halvnakna, men inte männen?
Det är väl för att de inte ska bli bortsköljda av vattnet från tandläkaren.Är det bara jag som undrar varför M&M hR galonoveraller på sig? Som klädda för lek i vattenpölar...
Jag döööör!Det är väl för att de inte ska bli bortsköljda av vattnet från tandläkaren.
Jaja jag känner mig väldigt likgiltig till kvällens segrande bidrag - men nu är detta spektakel äntligen över och uppladdningen för Den Stora Musiktävlingen i maj kan börja på riktigt! Och som sagt den färgpaletten är alltid så härligt blandad och roligare att analysera
Har redan börjat rekningen. Favoritrad så här långt "Meow cat, please meow back".
Haha, jag skulle gärna sett att låten vann enbart pga de där ögonen i händerna, jag tycker de är fantastiska!Ögon i händerna. Det är bara så obehagligt så det kryper i mig.
Jaja jag känner mig väldigt likgiltig till kvällens segrande bidrag - men nu är detta spektakel äntligen över och uppladdningen för Den Stora Musiktävlingen i maj kan börja på riktigt! Och som sagt den färgpaletten är alltid så härligt blandad och roligare att analysera
Har redan börjat rekningen. Favoritrad så här långt "Meow cat, please meow back".
Usch jag är en trogen melodifestivalen-följare och eurovision-följare men jag har varit så besviken detta året på årets bidrag som varit Tycker Markus och Martinus låt är sjukt tråkig, trots att den heter ”unforgettable” så är den för mig väldigt forgettable och tråkig Wellwell, bättre lycka nästa år IMO! Nu kan jag äntligen börja titta på andras länders bidrag på youtube och hitta mig en favorit där istället