Nej de lär åka ut i semin.Nu stänger jag av. Hur i he-vete kunde inte Dotter (eller Anna) vinna? Varför skickar vi samma artister två år i rad, tråkigt! Tror inte att denna ens går till final faktiskt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej de lär åka ut i semin.Nu stänger jag av. Hur i he-vete kunde inte Dotter (eller Anna) vinna? Varför skickar vi samma artister två år i rad, tråkigt! Tror inte att denna ens går till final faktiskt...
Nu såg jag att det är antagligen kvinnan med den skira klänningen, och låt mig säga detta... Jag ÄLSKAR att se en överviktig kvinna klä sig sexigt utan att skämmas Det är en tvättäkta inspiration!Va? Jag känner inte till deras namn tillräckligt väl för att veta vilken du menar men av det jag sett av dem så klär de sig mycket mindre blottande än andra kvinnliga deltagare kan ha på sig
Jag tycker inte hennes genomskinliga kjol är särskilt snygg och visst är det andra som också är lättklädda men dom vann inte.Va? Jag känner inte till deras namn tillräckligt väl för att veta vilken du menar men av det jag sett av dem så klär de sig mycket mindre blottande än vad andra kvinnliga deltagare kan ha på sig
Jag slår vad om att det har funnits mera lättklädda kvinnor som vunnit tidigare i europa ocksåJag tycker inte hennes genomskinliga kjol är särskilt snygg och visst är det andra som också är lättklädda men dom vann inte.
Det finns många fler moves som manliga dansare utför på scenen som är långt mer porriga. Så bara för att hon är kvinna så får hon inte dansa provocerande och utmanande?Ja, varför ska hon stå och spreta med benen så? Det ser bara provokativt porrigt ut, måste man det som kvinna?
Jag håller med. Hade en man gjort så hade det blivit ramaskri.Ja, varför ska hon stå och spreta med benen så? Det ser bara provokativt porrigt ut, måste man det som kvinna?
Jo, min man!Inte som att någon kommenterar att Felix har en jacka som är 5 nummer förstor. Men nu tänker jag återgå till musiken
Jag tror att det som menas är att det är irriterande att man som kvinna känner att man behöver dansa provocerande på såna här sångtävlingar för att vinna tävlingar. (Tillägg: Inte för att hon vann men du fattar)Det finns många fler moves som manliga dansare utför på scenen som är långt mer porriga. Så bara för att hon är kvinna så får hon inte dansa provocerande och utmanande?
Jag brukar säja att Mello har underrubriken "Fel låt vann och alla hade fula kläder".Jag slår vad om att det har funnits mera lättklädda kvinnor som vunnit tidigare i europa också
Kanske säg att hon ska ha andra kläder eller att du tyckte att klänningen var ful, än att hon ska täcka upp sig på esc? Det blir lätt feluppfattat annars.Jag brukar säja att Mello har underrubriken "Fel låt vann och alla hade fula kläder".
The Mamas.Är melodifestivalen slut redan? Vem vann?
Jag tycker Hanna F verkar försöka vara mer porrig än Dotter. Jag stör mig inte på Dotters koreografi och tycker att en del överreagerar och tolkar in för mycket.Jag tror att det som menas är att det är irriterande att man som kvinna känner att man behöver dansa provocerande på såna här sångtävlingar för att vinna tävlingar. (Tillägg: Inte för att hon vann men du fattar)
För min del så skulle jag gärna slippa torrjuckande i luften från män också
Det har du rätt i. Jag tyckte bara att de andra två mamorna hade snyggare klänningar. Och jag är helt klar över att min uppfattning om vad folk ska ha på sej är totalt gammalmodig.Kanske säg att hon ska ha andra kläder eller att du tyckte att klänningen var ful, än att hon ska täcka upp sig på esc? Det blir lätt feluppfattat annars.