Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, varför ska hon stå och spreta med benen så? Det ser bara provokativt porrigt ut, måste man det som kvinna?(Sista)
Jag går typ emot alla andra o gillar inte alls dotter eller Anna. Gillar inte Annas röst o tycker helt enkelt inte dotter är bra. Gillar inte hennes röst heller sen e de Porrigt o barnsligt
Alla andra låtar gillar jag så vem som helst annars kan vinna
Ja, varför ska hon stå och spreta med benen så? Det ser bara provokativt porrigt ut, måste man det som kvinna?
Hannas låt är bäst tycker jag. Sen gillar jag Paul Rey men han är nog chanslös här.
Kan vi typ sluta prata om hur tjejer "beter sig" och prata om musiken istället.![]()
Fast uppträdandet är ju numera en jättestor del av paketet. Svårt att ignorera, liksom. Samtidigt som inget uppträdande kan väga upp en kass låt!Kan vi typ sluta prata om hur tjejer "beter sig" och prata om musiken istället.![]()
Robins låt börjar bra men sen fattas det något och den kommer inte igång.
Jo fast det är så trist att tjejer alltid ska få höra hur de beter sig, varför gör hon si, varför gör hon så, hon har svamp och yada yada. Inte som att någon kommenterar att Felix har en jacka som är 5 nummer förstor. Men nu tänker jag återgå till musikenFast uppträdandet är ju numera en jättestor del av paketet. Svårt att ignorera, liksom. Samtidigt som inget uppträdande kan väga upp en kass låt!
Fast jag retar mig minst lika mycket på manliga artister som TAR SIG I SKREVET eller juckar.Jo fast det är så trist att tjejer alltid ska få höra hur de beter sig, varför gör hon si, varför gör hon så, hon har svamp och yada yada. Inte som att någon kommenterar att Felix har en jacka som är 5 nummer förstor. Men nu tänker jag återgå till musiken![]()