Ikväll smäller det!
Kompis på väg till genrepet och efter lunch rullar jag och dottern mot arenan! Mat på mall of scandinavia och lite shopping då dotterns favvo butik har utförsäljnin
Hört att Anis var storfavoriten bland publinen på repet igår... Dock tror jag juryn inte kommer vara lika imponerade? Hoppas jag iaf hehe. Låten är ju dock sjukt medryckande.!
Läst lite ute på europeiska socials medier och där är DOTTER storfavorit, men måånga gillar även Anna. Så sett till ESC är en vinskr för ngn av dom ju bäst, och jsg gillar båda!
Men jag ogillar verkligen ingen av låtarna, blir inte arg vem som än vinner. Det händer sällan!
Ska bli SÅ kul att gå på finalen istället för lr repet
Men blir sena kommentarer från mig efteråt när jag kommit hem, alt på pendeln hehe
Så roligt att vara på plats på finalen! Vi var på deltävling 4 men det måste ju vara ännu häftigare på finalen!
Jag har trott sen deltävling 2 att Dotter kommer vinna men nu de senaste dagarna har det börjat pratas mer om The Mamas. Jag blir förvånad om The Mamas inte blir internationella juryns favoriter ikväll!
Annas popularitet tror jag börjar mattas av lite. Numret kommer behövas göras om en del till ESC eftersom hon har på tok för många på scenen i nuläget. På ESC får det bara vara 6 st på scen och ingen sång får vara förinspelad. Vilket gör att hon måste ta bort några dansare för att få ha med kör och numret kommer därmed uppfattas som mindre snyggt än vad folk är vana vid. Inte bra.
Anis Don Demina, får nog fler lyssningar än röster. Den typen av bidrag får oftast det. Men det hade varit lite roligt att skicka nåt så annorlunda till ESC. Men har får varken lyssningar eller röster av mig.