Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså. vore jag trettio år yngre och hade en kropp skulle jag ha hennes kläderAce fick mig att spola ner resterande delen av chipspåsen i toan
Låten var i detta sammanhang klart "bäst" dessutom
Varför hoppar man över nummer fem? Det är väl mer förvirrande att gå från 4 till 6 än att "ändra" startordningen?
Ja, och nakenbadarna först.Visst är det slumpen som gör att Ace Wilder startar sist?
Alltså. vore jag trettio år yngre och hade en kropp skulle jag ha hennes kläder
Nej, jag menar att de presenterar låtarna och hoppar över låt nummer fem och listar låtarna 1-7 istället för 1-6. Vore det inte simplare att säga "Anna får inte vara med" och sedan "ändra" de två sista låtarnas startordning istället för att ha en lucka mellan nummer 4 och 6?Den var sååå dålig att vi skulle skonas? Eller att den redan framförts i Moldavien för några år sedan.
var det hon med tubtoppen och stora byxor?Alltså. vore jag trettio år yngre och hade en kropp skulle jag ha hennes kläder
Men titeln på Robins - Constellation prize. Vad menar de?
Fult.– Titeln är en ordlek. Det låter först som engelskans term för tröstpris men sedan ser man att det finns en referens till stjärnorna, säger Robin till Melodifestivalen Online.