Mellomatiné?

gul_zebra

Trådstartare
Tänkte köpa mellobiljetter i julklapp i år, men det får bli till ett genrep. Ser att det finns ett genrep och ett genrep med matiné, vad sjutton är matinén för något? Såg att det var perfekt för barnfamiljer, kan det passa en 50+are och en 70+are eller är det för barninriktat? Har aldrig gått på mello innan och hittar ingenting på google, så jag har noll koll.

En matiné brukar vara en föreställning som går tidigare på dagen. Är det olika starttider på de två föreställningar du kollar på? I så fall skulle jag tro att det är det som är skillnaden.

Jag har samma uppfattning som @niardasp en matineföreställning går tidigare på dagen i övrigt identiska föreställningar @gul_zebra Sen kan jag inget om Melodifestivalens föreställningar men så är det på t.ex. musikaler i London när de har mer än en föreställning per dag.

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 045
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 970
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 405
Senast: Johanna1988
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
986
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka