Mellantraven i LC:2 o LC:1

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare StarEmma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 804
S

StarEmma

Får man rida lätt där i LC:2 och LC:1 2003?? Det r ju där ¨på diagonalen man ska ha mellantrav...

Jag har inte dressyrprogramboken så ja vet inte....

Sv: Mellantraven i LC:2 o LC:1

StarEmma skrev:
Får man rida lätt där i LC:2 och LC:1 2003?? Det r ju där ¨på diagonalen man ska ha mellantrav...

Jag har inte dressyrprogramboken så ja vet inte....

Du får, men måste inte

Sv: Mellantraven i LC:2 o LC:1

Ja, lättridning i mellantraven är tillåtet (inte obligatoriskt som det var förut). Fast det är inte mellantrav i LC-programmen längre det är 'trav med förlängt steg' . I princip samma sak, men det säger tydligare vad det är för något.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: fio
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 505
Senast: hhere
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 427
Senast: Mirtai
·
Hundhälsa En kompis är hemma på dagarna med sjukbidrag. Hon o hennes sambo har en 1 1/2 årig blandras tik. Denna klarar inte alls att vara ensam... 2
Svar
28
· Visningar
2 471
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka