Mellantraven i LC:2 o LC:1

S

StarEmma

Får man rida lätt där i LC:2 och LC:1 2003?? Det r ju där ¨på diagonalen man ska ha mellantrav...

Jag har inte dressyrprogramboken så ja vet inte....

Sv: Mellantraven i LC:2 o LC:1

StarEmma skrev:
Får man rida lätt där i LC:2 och LC:1 2003?? Det r ju där ¨på diagonalen man ska ha mellantrav...

Jag har inte dressyrprogramboken så ja vet inte....

Du får, men måste inte

Sv: Mellantraven i LC:2 o LC:1

Ja, lättridning i mellantraven är tillåtet (inte obligatoriskt som det var förut). Fast det är inte mellantrav i LC-programmen längre det är 'trav med förlängt steg' . I princip samma sak, men det säger tydligare vad det är för något.

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: hhere
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
363
Senast: Cactus
·
Dressyr Jag må vara trög men jag fattar inte kvalreglerna, finns det någon klok människa som kan hjälpa mig? 🙈 I Msv B behöver jag kvala från...
Svar
5
· Visningar
590
Senast: Snurrfia
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 102
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Saftinkokta rödbetor?
  • Kontantfritt och diskriminering
  • Ratsit