Mejlproblem...

LindgrenV

Trådstartare
Får krupp på detta :arghh:

Bytte mejl i veckan, för att jag får så förbannat mycket skräppost till den gamla. Ska vara inloggad på nya mejlen i både telefonen och datorn (iphone + macbook air) men inser nu att när jag skickar mejl blir det ändå den gamla mejlen som avsändare :confused: Så alla mejl som folk svarar på kommer till min gamla mejladress :banghead:

Hur går jag vidare!?

Du måste väl avsluta/radera det gamla kontot i telefonen och datorn? Annars ska det finnas flikar när du skapar ett nytt mail så att du kan välja vilket konto som mailet ska skickas ifrån.

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 590
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Den 1:a november i år så bytte jag jobb, men jobbar kvar inom samma koncern. Jag jobbade tidigare som samordnare och har under mina tio...
Svar
15
· Visningar
1 345
IT & mobiler Alltså hjälp, jag blir så trött på denna telefon... Jag har en iPhone 6 med 16GB minne, har för tillfället ca 500 bilder o telefonen...
Svar
4
· Visningar
628
Senast: Iamia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En stor del av min tid går fortfarande åt till att försöka jaga vidare efter något som kan lösa mina hälsoproblem och få mig att må...
Svar
5
· Visningar
1 225
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV