T

TotallyLost

Hej
Jag vet att det finns hopp-meeting men finns det även för dressyr? Hur hittar man dessa och vilka klasser brukar de gå i?

:banana:

Sv: meeting

mm, de finns :) kolla på ridsports sida, sen är det ju bara att kolla på tävlingsterminen, alla proppar och sånt :P dom nationella är (dom flesa åren), västervik, hammarö, karlstad, trollhättan, dagstorp, SM, LAG-SM, förra året hade roslagen en dag regional + en dag nationell, Mantorp hade 2 dgr regional, Stockholm 2 eller 3 dgr nationell... du kan ju kolla på ridsports sida som sagt :D på dom flesta nationella brukar dom ha, LA:2, LA.4 FEI:s inled. för B-pnnyer, FEI:s lagtävlansp., och några andra FEI:pogram för C-ponnyerna och D-ponnyerna :D kür brukar oxå vara på nationellt..

Sv: meeting

i dressyr för häst så brukar det vara från la-gp... finns kanske även lägre! du får kolla på tävlingsterminen och hitta tävlingar du är sugen på!

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Foder & Strö Vi vet ju att hållbarheten på en öppen hösilagebal bara är några dagar i sommarvärme. Det finns studier gjorda på ompressning av stora...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Lejd
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På onsdagen drar uppfödarnas egen tävling, Breeders Trophy, i dressyr igång ordentligt på Flyinge Kungsgård. Här hittar du allt du...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 506
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar