Medryttare

B

Blackfelicia

Hej vet inte om jag hamlat rätt men men det är så här att jag ska en medryttare på min häst men mina funderingar är om man ska ha nån form av ett kontrakt och i såna fall vad ska det stå i kontrakten är någon som har nåt förslag?
tack för hand

Sv: Medryttare

ja det som bör stå är alla kontaktuppgifter till ägare, medryttare, stallägare, hovslagare och veterinär

vad medryttaren ska göra, vad ägaren ska göra och allmänna regler som gäller för hästen..

jag har ett medryttarkontrakt som jag fått av Bengall här på buke, det var väldigt bra.. skicka ett PM till Bengall med din mail så kan han skicka underlaget till dig :)

Mvh Maria

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 816
Hundavel & Ras Hej, har avlat på en blandrashund efter att fått förfrågan från tikägare. Vi har betalt för DNA analys för att säkerställa att vår...
2
Svar
22
· Visningar
2 865
Senast: Sesca
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö I stallet där min ponny står ska man ha någon form av anordning för hö inomhus. De flesta har nåt, några har Haybar eller liknande. Då...
2
Svar
21
· Visningar
2 063
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar