Medryttare, provridningstips!*

Sv: Medryttare, provridningstips!*

im sorry! jag reste bort precis efter provridningen så jag hann inte svara.:P kände mig lite taskig där ett tag höhö men nu är jag hemma igen;P

det gick bra, han är superfin och gullig, jag är alldeles till mig ;)
han är ganska ung och en pigg o gla häst, så han var rätt tittig och på tårna när jag skulle rida honom. nåt att öva på, men det gick bra iallafall. ägaren är jättegullig hon med, så hon visste ju hur han skulle vara. och hon tyckte jag gjorde bra ifrån mig. han lyssnade bra tycker jag, och jag tror att vi kan komma överens och rida fint:)
jag red inte så länge eftersom hon skulle jobba senare och dessutom var det en annan tjej som också skulle provrida :O (som faktiskt jag var duktigare än :devil: muha)
hursomhelst, hon som äger hästen hade inte så mycket krav på medryttaren, eftersom hon själv inte hårdtränar honom i nåt speciellt direkt..:P hon ville mest att man skulle vara snäll och lugn liksom. så hon var nöjd med mig, eftersom jag kan rida rätt så bra också:D

jag är mycket nöjd o glad och alla var så trevliga i stallet:) mihi
Kramis!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag är gammal användare här men har visst raderat mitt hotmailkonto som användaren var registrerad på (säger något om hur länge...
Svar
8
· Visningar
2 966
Senast: Marita73
·
Hästmänniskan Hej, nu är det så att jag äntligen efter 10 års längtan ska få skaffa en egen häst. Jag är såklart jätteglad och extremt tacksam för att...
Svar
10
· Visningar
2 314
Senast: Beeboppe
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På min ridskola så brukar det vara instruktören som delar ut hästarna så när man kommer går man in på kontoret och tittar på listan där...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Vet inte om detta hamnade i rätt forum - om inte så får moderator ta och flytta tråden! :) Bakgrund: Vår familj (min mamma, pappa och...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: Sansko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama