Medlemskap i era travsällskap

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Ally McPiece
  • Startdatum Startdatum
A

Ally McPiece

Är ni medlemmar i era travsällskap eller bara någon av BAS-föreningarna (ex amatör- eller hästägareförening)? Under debatten om ändringarna av STC:s stadgar fick alla BAS-medlemmar rekommendationen att gå med i sitt sällskap för att på det sättet utöva inflytande över STC. Tänker ni ansöka om medlemskap nu? :bump:

Sv: Medlemskap i era travsällskap

Jag har förr varit aktiv styrelsemedlem i vår B tränarförening i typ 12 år, och även viss post i Riks...Nu är jag suppleant i densamma föreningen...och jag fick dfaktiskt en fråga om dig av vår ordf :D ....hon hade fått ett mail från dig o undrade vilkens sida du stod på .....VÅRAN sa jag :bump: :bump:

Sv: Medlemskap i era travsällskap

Är ni medlemmar i era travsällskap eller bara någon av BAS-föreningarna (ex amatör- eller hästägareförening)? Under debatten om ändringarna av STC:s stadgar fick alla BAS-medlemmar rekommendationen att gå med i sitt sällskap för att på det sättet utöva inflytande över STC. Tänker ni ansöka om medlemskap nu? :bump:

Tyvärr är det väl så i de flesta travsällskap att det enligt deras stadgar ska vara tex 70 medlemmar, sen ska man väljas in. Så det är bara att börja bearbeta valberedningarna om Ni vill bli medlemmar i något travsällskap.

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 501
Senast: IngelaH
·
Hästvård Någon som varit med om liknande? Har ett sto som knappt aldrig varit sjuk eller skadad, tills hon för ett år sedan skadade sig rejält...
Svar
17
· Visningar
3 066
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 652
Senast: AlmostEasy
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 912
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar