medlem i flera klubbar

S

__Stilett__

om man är medlem i flera klubbar.

väljer man själv vilken klubb man vill tävla för?

Sv: medlem i flera klubbar

Ja det gör man.
Du får vara medlem i hur många klubbar som helst, men bara tävla för en.

Nej man får tävla för två, om man tävlar ponny för den ena och häst för den andra.

Real_Life skrev:
Nej man får tävla för två, om man tävlar ponny för den ena och häst för den andra.
Jag har för mej att man får tävla för två olika klubbar om man har två olika ponnyer också, eller två hästar, alltså inte att man måste ha en häst + en ponny... fast jag kanske har fel :angel:

man kan bara lösa licens för en klubb. undantaget är om man tävlar ponny för en klubb och häst fören annan, då kan man lösa licens för bägge klubbarna

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 013
Senast: Bison
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: Ajda
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
470
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka