"Medel" för bättre päls?

S

susbrk

Jag har en goldenhane på 15månader o hans päls är inte fin, han håller troligtvis på att få sin riktiga päls...men pälsen mitt på ryggen är jätte kort o han är ganska tunn i övrigt. Min uppfödare pratade på något man kunde ge hundar så att pälsen växer o blir bättre..
Någon som haft samma problem o vet vad detta medel heter eller har andra ideèr som ni vet är bra??

Tack på förhand...

Sv: "Medel" för bättre päls?

Nu vet ja inte vad du har för foder på hunden, skönhet kommer innefrån ;) men du kan ju ge han vetegroddsolja fungerar till allt
:love:

När du ändå frågar om foder...är det nåt du använt som är bra??
Har använt royal upp till 16mån men har annat nu...

Förslag?? :bow::rofl:

jag igen..idag såg jag i en katalog en naturprodukt som heter hemovital: Kan det vara det jag menar?

Ska absolut prova det ni rekommenderat....men bara för o veta ifall... Jag har haft äggula i maten 1st/vecka o olja..länge...men det blir inte bättre...

:smirk:

jag igen..idag såg jag i en katalog en naturprodukt som heter hemovital: Kan det vara det jag menar?

Ska absolut prova det ni rekommenderat....men bara för o veta ifall... Jag har haft äggula i maten 1st/vecka o olja..länge...men det blir inte bättre...

:smirk:

Om du redan testat vetegroddsolja utan resultat så hade jagfunderat på om kanske maten är fel du ger hunden. Vad ger du för mat nu?

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: igbest
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 806
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 614
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18