Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
(ok på globen och falsterbo kan jag tänka mig att fynda lite bra kvalitetsgrejer men annars är det f-n köpstopp!)
Och där sprack allt.
Jag tror faktiskt att hon hade det med stora stenar...Det blingar något kopiöst på lite håll när ljuset reflekteras. (Testade idag när jag var med en kompis på ridbanan...angel ) Gick runt där och vickade på det i strålkastarljuset.
Ja, jag vet jag är helt fantastiskt töntig med blir helt förblindad när det blingar...den där fracken var helt underbar!
Åååh, jag spanade på en Epsom idag och blev jättesugen men efter Globen har jag bara pengar kvar till julklappar, inget annat. Knappt ens en kaffe på väg till skolan
Nu förstår jag nog inte riktigt...(det är Hedwigs fel alltihop)
Nu förstår jag nog inte riktigt...
Jahaaa....menar du det här...
Oj vad jag känner igen mig i vissa inlägg...men jag är på bättringsvägen. Senaste inhandlade "onödiga" sak va en rosa musto vinterjacka i augusti o den ville jag verkligen ha
Har blivit lite sport att kunna besöka hästaffären utan att handla
Men innan... usch, jag va hopplös...lindor,schabrak,täcken kan man ju inte få för mycket av enligt mig(nu får det inte plats mer).
Mitt största problem är "premiäranvändningen", det blir ju smutsigt då
Vågar man berätta hur mycket man ha som inte ens är användt... nja håller det nog för mig själv, kan dock avslöja att jag har ett par sjukt snygga läderskydd(bruna o svarta)med fårskinnsludd från kentaur som inte ens är provadejag dör om de inte går att knäppa o med tanke på min dams benstomme är risken stor