Meanwhile in London *ulvlek*

Hello Kitty älskar att leka.
En favoritlek är puttekula mot Daniel eftersom hon alltid vinner.
Stormen som drog över lilla gården i London är äntligen över.
Pappa George har bytt sina snickarbyxor mot nya torra utan kiss.
Mamma Mary håller på med en ny äppelpaj eftersom den andra åkte i golvet när hon skrämdes så av Badbatz Marus framfart.
Vad hände egentligen??

Jo, Mimmy försöjte sno Hello Kittys pojkvän Daniel!!

Snabbt som f*n tog HK sin cykel och hämtade honom samtidigt som hon cyklade över sin tvillingsyster!

51bUtrqZp-L._SS500_.jpg

Mimmy blev så arg att hon drog till närmsta pub för en Guinness.
Där satt hon med de andra Bad Batz Marus och smidde nya planer hur de skulle utplåna familjen.

HK tackar ovan att ingen lynchades

Vad HK och Daniel gjorde den natten får LL inte avslöja

Hello Kitty älskar att leka.
En favoritlek är puttekula mot Daniel eftersom hon alltid vinner.
Stormen som drog över lilla gården i London är äntligen över.
Pappa George har bytt sina snickarbyxor mot nya torra utan kiss.
Mamma Mary håller på med en ny äppelpaj eftersom den andra åkte i golvet när hon skrämdes så av Badbatz Marus framfart.
Vad hände egentligen??

Jo, Mimmy försöjte sno Hello Kittys pojkvän Daniel!!

Snabbt som f*n tog HK sin cykel och hämtade honom samtidigt som hon cyklade över sin tvillingsyster!

51bUtrqZp-L._SS500_.jpg

Där satt hon med de andra Bad Batz Marus och smidde nya planer hur de skulle utplåna familjen.

HK tackar ovan att ingen lynchades

Vad HK och Daniel gjorde den natten får LL inte avslöja

Jaha??
fattar inget utom att ingen lynchades?
Springer och läser igenom rollistan igen...:confused:

Det måste ju vara så att ledarvargen försvann till lyan nu då? Eller? Då måste ju en annan ulv dö? Eller har jag fattat helt fel här?

Det måste ju vara så att ledarvargen försvann till lyan nu då? Eller? Då måste ju en annan ulv dö? Eller har jag fattat helt fel här?

förtydligande av LL under dagen
Nämen vad sysslar jag med?! Det har blivit fel från min sida.

Ulvarnas ledare känner till vilka ulvarna är men inte tvärtom. Eftersom ulvarna inte vet vem ledaren är kan de riskera att äta den en natt. Om ulvarna skulle välja ledaren som käk överlever den den attacken men förlorar sin förmåga och blir vanlig ulv. Samtidigt väljer ledaren vem som i sin tur dör istället för ledaren.

Så ska det vara och inget annat :)

Och då antar jag att vid en lynch så lynchas ledaren och inget annat händer? :D

Vaddå nä ??

Mimmy - Hello Kittys avundsjuka tvillingsyster (ledarvargen) ulvarna vet inte om deltagaren men ledarvargen vet om dem. Om ledarvargen lynchas gpr den över till lyan, men dödar samtidigt en annan ulv.

Från uppdateringen

Nu sitter ju ledarvargen med resten av ulvgänget? Då måste ju någon av dom två vara ledarvarg??

Ja jag har fattat det är med annan död ulv.. men från uppdateringen så tolkar jag det som att ledarvargen nu sitter i lyan

Vaddå nä ??

Mimmy - Hello Kittys avundsjuka tvillingsyster (ledarvargen) ulvarna vet inte om deltagaren men ledarvargen vet om dem. Om ledarvargen lynchas gpr den över till lyan, men dödar samtidigt en annan ulv.

Från uppdateringen

Nu sitter ju ledarvargen med resten av ulvgänget? Då måste ju någon av dom två vara ledarvarg??

Nä, det var ju det som inte kunde hända enligt @Koppen Utan att om ledarvargen lynchades så skulle den dö. Samtidigt hittar jag INGENTING i rollistan om stoppade lyncher, så jag känner mig förvirrad nu. Måste sova strax...

Vaddå nä ??

Från uppdateringen

såg du mitt svar till dig innan med LL:s förtydliganden tidigare idag?
Då det ju verkade som det var fel?
Och skulle det varit som det stod ursprungligen så skulle ju annan ulv dött istället?

Nä, det var ju det som inte kunde hända enligt @Koppen Utan att om ledarvargen lynchades så skulle den dö. Samtidigt hittar jag INGENTING i rollistan om stoppade lyncher, så jag känner mig förvirrad nu. Måste sova strax...

Ja men varför sitter ledarvargen och dricker guiness med resten av lyan nu då????

@Habina om du blir tillräckligt full av all guiness du hinkar i dig nu tillsammans med resten av lyan så kanske du snart talar bredvid mun :laugh::laugh:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka