Ja??
<
Jag har också helt plötsligt den dåliga editorn?? Varför, vad hände? Nåja, nu får jag byta iaf.
Som vanligt har jag ingen aning om vem man ska rösta på, är ju knappt några inlägg att gå på men jag funderar så här:
Snurrfian skriver om ledarvargen tidigt men slår ifrån sig kraftigt när hon blir anklagad för att vara ledarvarg citat inlägg 43:
"Nej två dör inte på en gång, men säg att alla röstar på dig, du är ledarvargen, alltså överlever du lynchen, en annan dör som då visar sig var ulv. Alltså blir det väldigt lätt att sluta sig till att du är ledarvargen, annars finns det ingen rimlig förklaring till varför någon annan än du dör i en lynch."
quarter4ever teoriar om hjartagna men ändrar sig sen, har hon fått reda på nåt som kan gör att hon ändrar sig? Citat inlägg 47:
"Jag blir lite fundersam på hjartagna som verkade vara den enda som fattat att ledarvargen skulle bli omvandlad vid ett käk och inte lynch som jag ( och jag tror flera?) iaf fattade det som tidigare idag innan LL kom in och förtydligade hur det egentligen var menat?
vet inte om det betyder något, men värt att notera så här långt iaf........?"
Jag tror ändå, baserat på hjartagnas tidiga "felskrivning" att hon var helt medveten om vad hon skrev och såpass insatt i hur ledarvargens lek var upplagd att det tyder på att
@Hjartagna är ledarvarg och därmed ond.
Novali röstar på Hjartagna baserat på ovanstående teori om att hon är ledarvarg