Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
5 pers som inte har röstat än och det är 3 minuter kvar??
oj är klockan redan så mycket.5 pers som inte har röstat än och det är 3 minuter kvar??
Jag menar att hon kan mycket väl vara ledarn även om hon uppmärksamma att man kunde få ut två onda på en gång.oj är klockan redan så mycket.
Artline röstar på snurrfian.
Måste rösta på någon. Hennes försvar till Mirtai om att hon inte är ledarn för att hon aannars inte skulle ha pekat ut att man kan få ut två ulvar. tycker jag inte är något försvar
bollen_ Mirtai pch Hjartagna missar??
DL 1
21:02 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
21:34 Snurrfian röstar på fio
21:43 Habina röstar på Hjartagna
21:43 Novali01 röstar på Hjartagna
21:49 fio röstar på Habina
21:59 Artline röstar på Snurrfian
21:59 quarter4ever röstar på Habina
Mirtai: 1
fio: 1
Hjartagna: 2
Habina: 2
Snurrfian: 1
Ja, det är vad jag har fått det till...DL 1
21:02 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
21:34 Snurrfian röstar på fio
21:43 Habina röstar på Hjartagna
21:43 Novali01 röstar på Hjartagna
21:49 fio röstar på Habina
21:59 Artline röstar på Snurrfian
21:59 quarter4ever röstar på Habina
Mirtai: 1
fio: 1
Hjartagna: 2
Habina: 2
Snurrfian: 1
hjartgna missar rösta?
bollen__ missar rösta
mirtai missar rösta
?
Det brukar lottasVad händer nu när det är 2 lika? Det finns väl inga dolda röster nu eller?
Det borde bli lottning?Vad händer nu när det är 2 lika? Det finns väl inga dolda röster nu eller?
nej vad jag kan se så finns det inga dolda röster. Lottning är väl det som händer skulle jag troVad händer nu när det är 2 lika? Det finns väl inga dolda röster nu eller?
Det ser ut som bollen inte varit online sedan i lördags. Troligen var det så att Mirtai inte hann rösta innan hon åkte iväg.nej vad jag kan se så finns det inga dolda röster. Lottning är väl det som händer skulle jag tro
bollen__ tror jag imte ens hittat leken
Mirtai fick jag uppfattningen skull rösta tidigt idag då hon skrev att hon nog inte skulle hinna sedan?
Hjartagna vet jag inte heller, men kanske kom IRL ivägen där också?