Meadowbranch Lucky

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare MalinS
  • Startdatum Startdatum
Sv: Meadowbranch Lucky

Han står enligt information på något mindre stuteri i södra delen av landet. Naturlig betäckning och numera C-klassad hingst.

Du har inte lust att pm:a var man kan hitta info om var han står? Har googlat men det har inte gett något.

De var nån här på buke som hade honom. Nu minns jag inte vem det var. (Eller hennes sambo eller hur de nu var).

Om jag inte missminner mig så var det väl på honom man kunde bestämma priset på själv?

His Majesty här på Buke är det som har Meadowbranch Lucky.

Just ja.
Men ja var inne på hennes hemsida o ja såg (som hastigast) inte honom där längre.

C-klassad må han vara men hans avkommor har fulla rättigheter.
Han kommer nog att stå upp ilandet nästa säsong.

*kl*

Jag har tränat lite tillsammans med en av hans avkommor med tvååringen, en trevlig hingst som jag hoppas inte blir förstörd av kraven som kusken (inte tränaren, han tiger och mår illa tyvärr) har på honom.

Jag menade inget illa när jag skrev att han numera är C-klassad. Skrev det bara som en upplysning. Självklart har har hans avkommor fulla rättigheter.
Ursäkta om jag uttryckte mej klumpigt. Det var inte meningen. :o

Jag tolkade det som en ren upplysning, hans avkommor har inte presterat så att han anses vara värd mer eller?

Ja Ghost, det var den sanningen som jag avsåg med bokstavsupplysningen. ;)

Lucky kommer att stå någonstans i dalarna nästa säsong

Vi har en jättetrevlig avkomma till M Lucky.

Han verkar vara en häst för långdistanser då han verkar gilla det, oturen har gjort att han blivit oplacerad vid sina långloppsstarter.

Han blir aldrig trött, kan lufsa i samma tempo länge.. och har alltid låg puls när han kommer in.

Han är dessutom mycket snäll att ha och göra med, en trevlig grabb..

Liknande trådar

Svar
223
· Visningar
9 325
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
983
Senast: Cattis_E
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
601
Senast: Mli
·
Kropp & Själ Efter att jag ätit fick jag yrsel, ett konstant högt sssshhhh-ljud i huvet/örat på höger sida, blev varm och högre puls (kunde inte...
Svar
6
· Visningar
410
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka