antiloop8

Trådstartare
Någon mer än jag som håller på med Maya?
Vore kul att se vad ni lyckats åstadkomma med det programmet. Jag tycker det är kanonkul iaf :) :banana:
 
Har testat Maya några gånger, men blir så rastlös när jag inte hittar funktionerna jag söker. Det finns ju en del att välja emellan... ;)

Annars är modellering kul, hade jag bara mer tid så skulle jag kanske göra något litet "projekt" :)
 
hehehe nähä inte menar du väl att det finns massa funktioner :angel:
Det finns hur mkt som helst men modellering är jättekul...animering är mindre kul :smirk:
 
Gick en kurs i 3D-modellering och animering på högskolan här.
(Vet att de som gick Teknik på min gymnasieskola också använde 3ds)
 
Jo om du håller ut en vecka till så kan du få se vad min projektgrupp åstadkommit :)
Vi håller på att bygga ett hus + inreda det..jättekul :)
 
Kul, som projekt under en av våra delkurser så skulle vi göra ett rum.
Har funderat på att göra vårt hus här hemma, men jag har inte hunnit än fast jag har iaf tagit fram ritningarna!

Började också göra en häst, borde göra klart den någon gång!

Lite av vad jag gjorde under kursen kan du hitta här: Malins CGI-sida
 
Tycker animering är ganska ok... Det är kul när det rör sig! :)

Däremot tycker jag att ljussättning är svårt... vill ju gärna att det ska se naturligt ut :smirk:

Som tur var fanns det andra människor som tyckte det var kul när vi gjorde projekt :D
 
har precis börjat leka lite med Maya..
men har inte gjort klart nåt än..

har hållit på mycket med Vue'd esprit
det är ett landskaps program
mina bilder ligger här på min hemsida
 
Nope tyvärr..jag har inget av mitt Maya uppe på nätet. Väntar spänt på att någon ur min projektgrupp ska lägga upp vårat feta projektarbete!
 

Liknande trådar

Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 814
Senast: Enya
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
422
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 334
Senast: Badger
·
Kultur Någon mer som hunnit se första delen? Vad tyckte ni? Det har ju gjorts reklam i flera månader om detta stora projekt från SVT, har de...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
10 530
Senast: yennork
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp